Saturday, May 6, 2017

Shine in Mint

[caption id="attachment_325" align="alignnone" width="2336"]img_20170506_151822.jpg W końcu przyjechały moje zakupy (w ekspresowym tempie!)[/caption]

dav

Każdy wie, że fajnie jest kupić psom nowe smyczki i nowe obróżki, fajne szeleczki i adresówki, prawda? Wydaje mi się, że krótka smycz miejska, do tego jedna przepinana, obroża i szelki to naprawdę minimum, które warto posiadać. Pamiętajcie, że lepiej wydać trochę więcej, ale mieć coś w czym pies będzie się prezentował dumnie i DŁUGO, a przy okazji co nam się spodoba. Jak dla mnie Warsaw Dogi spełniają te wymogi ;)


[gallery ids="324,327" type="square" columns="2"]

Miłe dla oka opakowanie, naklejeczki, fajne i zabawne liściki. Jakość wykonania jak dla mnie spoko (ale używam od niedawna, więc wiecie!), wzory super, Feta prezentuje się elegancko :D


Zawsze lepiej wydać raz a dobrze, niż kupować kijowe smycze i dawać zarabiać zoologicznym, których fanem w ogóle nie jestem... Ej! My lecimy na spacer z kolorowymi karabińczykami (kolejna zaleta, nie? Chociaż mój facet nie przepada za tym różowym akcentem), a Wy lećcie kupować!


dav

1 comment:

  1. Gdybym nie wiedziała, że nie masz z nimi współpracy, to posądziłabym Cię o chamską reklamę. :P

    Gdzie są zdjęcia Swetersona w tych miętach, ja się pytam?

    ReplyDelete